وزیر بهداشت: بیست سال از خدمات روانپزشکی بهره برده‌ام

تاریخ: ۱۳۹۶/۱/۳۱

به گزارش شفاآنلاین، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیست سال است که از خدمات روانپزشکی بهره می‌برم و این باعث افتخارم است. ضمن این که معتقدم بی تردید افرادی که در جامعه تاثیر گذارترند و مسؤلیت دارند باید از خدمات روانشناسان و روانپزشکان بیشتر بهره ببرند.

دکترسید حسن قاضی‌زاده هاشمی درگفتگو با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من بیش از بیست سال است که به روانپزشک مراجعه می‌‍کنم و از خدمات لازم  بهره می‌برم .ضمن این که در حال حاضر هم در خانه روانپزشک دارم و فرزندم  متخصص این رشته است.

وی در پاسخ به این سوال که هر چند مدت یکبار به روانپزشک مراجعه می‌کند گفت‌: به طور منظم نیست ولی در زندگی گاهی حوادثی رخ می‌دهد که بسیار نیازمند به مشاوره و درمان هستیم. ضمن اینکه امروز بر خلاف گذشته افرادی که موثر‌تر هستند به خصوص در حوزه‌های هنر، ورزش، سیاست و… حتماً باید یک مشاور روانشناس یا روانپزشک کنارشان باشد تا بسیار سود ببرند.

وی اظهار کرد: من فکر می‌کنم بر خلاف گذشته، امروزه به روانپزشک و روانشناس مراجعه کردن به عنوان یک امتیاز ویژه اجتماعی محسوب می‌شود و من نه تنها ابایی ندارم که این موضوع را بگویم بلکه افتخار هم می‌کنم که بگویم مشاور روانپزشک دارم و به توصیه‌هایش گوش می‌کنم و با توجه به مسؤولیتی که دارم و پیشنهاد می‌کنم مردم درصورت بروز مشکلات، یک مشاور و روانپزشک داشته باشند.


Share